Hodnocení obchodu
Rychla komunikace a reseni mych dodatecnych pozadavku.
Za mě O.K.
Zboží,které vám na prodejnách nenábídnou jsem měl za dva dny doma.
Super děkuji!
(Administrátor)
My děkujeme :-)
(Administrátor)
Přestože výběr kola přímo na prodejně, kde je možné kolo i vyzkoušet, je nejvhodnější způsob nákupu, nezatracujeme ani nákup on-line. A v případě, kdy si zákazník není jistý, jsme rádi, že zavolá a vše společně vyladíme - od vhodného typu a velikosti kola až po kompatibilní doplňky. Děkujeme!
(Administrátor)
Tak, jak jsme zvyklí komunikovat s našimi zákazníky osobně u nás na prodejně, tak se snažíme stejným způsobem přistupovat i k našim e-shopovým zákazníkům. I když mnohdy je doporučení vhodného výběru zboží na dálku složitější, jsme rádi, když se vše podaří "dotáhnout" ke spokojenosti zákazníka :-).
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení, chybovat může každý... Systémem kontroly se snažíme, aby k tomu při expedici docházelo minimálně. A když už se to stane, jsme rádi, když se zákazník ozve a my máme možnost chybu napravit.
Pěkný obchod, velice příjemný a vstřícný personál.
Malý nedostatek při dodání zboží (chybějící záslepka).Vše rychle po telefonické a emailové komunikaci vyřešeno a vysvětleno. Super Děkuji.
(Administrátor)
Děkujeme Vám, že jste se hned ozvali a my měli šanci krytku dohledat. Při balení se vždy maximálně snažíme, aby nedošlo k poškození kola, a drobný díl nám, bohužel, ve Vašem případě uniknul. Již jsme se postarali o důslednější výstupní kontrolu.
(Administrátor)
I když nás mrzí vaše nespokojenost, děkujeme za zpětnou vazbu a podnět ke zlepšení našich služeb.
Nejsme výrobci, ale kamenná prodejna s e-shopem, a tak se stává, že naše zboží (oblečení) zákazníci před zakoupením vyzkouší nebo že nemá originální obal. Vždy však dbáme na to, abychom zboží posílali ČISTÉ a NEPOŠKOZENÉ (bez zatrhaných nití či rozpáraných švů) a aby se přesně shodovalo s tím, co máme na našem e-shopu prezentováno.
K pomačkání zboží může však dojít i u nevybalených, originálně zabalených produktů při jejich přepravě od výrobce (díky snaze o minimalizaci přepravních obalů) či skladování.
Za pomačkané cípy na čelence se omlouváme, pokud byly pomačkané hodně, měli jsme je přežehlit.